lauantai 4. kesäkuuta 2016

Raitasukkia

Viime postauksessa pohdin saisinko loman aikana yhdet villasukat valmiiksi. Lopulta kävi niin että sainkin kahdet sukat valmiiksi, toiset itselle ja toiset poikaystävälle! Olen jo pitkään ollut sellainen tyyppi, että haluan joskus tulevaisuudessa parisuhteessani samanlaiset mutta eriväriset tuulipuvut meille ja tällä hetkellä sama ideologia pätee petivaatteisiin. Niimpä tein nyt ensimmäiset villasukat samaan tyyliin, eli vihdoin meillä on siis tyttö- ja poikavillasukat. Ja täytyy kyllä kehua, että niistä tuli kivan näköiset ja ne sopii hyvin yhteen! :)


Omat sukat sain valmiiksi kun olin käymässä Kajaanissa ja siellä sain idean, että teen poikaystävälle samaan tyyliin sukat. Ajattelin, että olisin saanut keskiviikkoon mennessä sukat valmiiksi ennen kuin tulisin Helsinkiin, mutta helteet pilasi mun hyvän suunnitelman ja sain sukat valmiiksi vasta perjantai aamuna. Sain kuitenkin neulottua ne poikaystävältä salassa ja pääsin yllättämään hänet eilen saunan jälkeen uusilla villasukilla.


Lankana molemmissa sukissa on novitan seitsemän veljestä ja puikot tuttuun tapaan kokoa 3,5. Idean tällaisiin raitasukkiin sain Lankahelvetti -blogista, mutta muuten ohje on täysin omasta päästä. Tällaisia sukkia tulee varmasti tehtyä enemmänkin, on nimittäin ainakin omaan silmään todella kivan ja pirteän näköiset! 

Mulla on nyt siis kolmas päivä Helsingissä takana ja ihan hyvin tänne on jo kotiutunut. Joka päivä olen jossain päin kaupunkia käynyt kiertelemässä ja tänään kierreltiin useampi tunti Suomenlinnassa. Olipas muuten ensimmäinen kerta kun kävin Suomenlinnassa ja täytyy todeta, että siellä oli kyllä kaunista. Ehdottomasti täytyy käydä uudestaankin kesän aikana!


Huomenna mulla onkin tämän kesän viimeinen lomapäivä ja maanantaina alkaa kesätyöt. Saa nähdä, milloin ehdin tänne kirjoittelemaan seuraavan kerran. Toivottavasti pian! :)


-Janita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti